torsdag 31 juli 2008

SMÅ GODINGAR

Som utlovat kommer det bilder på godingarna.
Dryga 1½ vecka unga och så otroligt söta och snälla, det finns en brindlepojke som röjer allt i sin väg och av någon anledning alltid munnen full av tutte.

Mamma Amy är duktig som sjutton med dem och hon har järnkoll. Någon helkroppsfigur vågar jag inte lägga ut för jag har lovat Jessica att hon skall se ut som Victoria Beckham efteråt.
Mat finns det alltså och vi har ännu en mamma Melon på stället, så jag är nog tvungen att bryta mitt löfte.









Så gulligt så gulligt, Amys fina förstående ögon..



Trampdynorna börjar få färg, alldeles blanka mjuka oanvända små tassar.









Ja så har ju ögonen börjat å glimma förståss, inte riktigt på alla men nästan så i morgon kanske.
Med synen kommer stegen och det märks att de kommer upp tidigt på benen.
Om en stund skall jag sätta mig o klippa alla klorna och än så länge är det lätt och ingen större påfrestning, det blir värre om ett par veckor.



Namnen är också klara, jag har bestämt vad de skall heta nu är det bara frågan om vem som skall heta vad.

Nu dröjer det ett par dagar innan det kommer nya bilder, för det är fotboll i morgon och party på lördag sedan kommer det en väldoftande tik hit så vi får se...