tisdag 19 maj 2009

VAD HÄRLIGT MED SMÅ-TASSAR I HUSET

Nu är de små knubbisarna ute på upptäcksfärd och de är så käcka så det är helt otroligt.
Idag har de testat morsans säng och den va rolig.













Nu greppas det för fullt och allt som kommer i vägen måste in i munnen.


























































Nu är de stadiga på benen och kan sätta fart, det är värre att bromsa!


















Fina coola morsan som alltid så gullig.












De har haft lite besök också och de är naturligtvis uppskattat, vänta bara det kommer snart bli tokroligt.
Jag älskar verkligen den här åldern och jag ser fram emot hela Juni, oj vad vi skall greja.
I morgon kommer Helena och jag tror på ett tjutande överlyckligt återseende från Denyas sida.
Det skall bli så roligt att träffas och få visa de vackra ungarna.
Mycket bilder blev det men kameran tar jag med mig utomlands så tyvärr ni får hålla till godo tills vi kommer hem, då är dags att öppna upp för de små för då börjar de verkliga livet på allvar.