måndag 8 juni 2009

HJÄLP HJÄLP!!!

Gangsta tar över huset nu!
Oj vilket tempo man lever i det är full rulle ifrån morgon till kväll och det är bara massa bus, en hel del kiss också förståss..




I går kom Jessica o Liv med en hel sopsäck med mjukisar minst tre till varje men av någon anledning skall alla ha samma. Så syskonkärleken märks av och ingen vill ge med sig direkt.




P.s I love you!



De här gröna välkända göteborgskaninerna är superroliga.





Morsan, plikttrogen och full av tålamod. Hon är frän och gör ett studsande framför dem så öronen far bakåt av vindpusten..hon är så lycklig så varje morgon drar hon ett rövsläpp på gräsmattan över dem och helt plötsligt blir gangsta som lammungar.
Jag har provat göra likadant men då tar de bara ett steg bakåt och sätter sig i byxbenen på mig och jagar mig som sjutton.





















Det har varit aningens för kallt några dagar nu så det får bli en snabb rastning på utsidan och in i huset igen där de spränger kompostgaller och klättrar över barrikaderna och härjar runt.
Jag tog mig äntligen tid att ringa till Nina en kväll och efter en liten stund kapade de telefonkabeln, ja ja shit happends och varför skall uttagen vara placerade precis i deras höjd?
En ny kabel är införskaffad och allt var lätt fixat.
Vi allesammans har haft ide torka med namnen men nu tror jag att det är kirrat också.
som vanligt så kommer det en fortsättning på detta äventyr inom kort.