måndag 8 september 2008

BEDÅRANDE BARN

Påstår Amy (å jag) och har alltid ett vakande öga, hur man kan hålla reda på tio stycken som far runt som småstollar överallt är för mig en gåta..jag tycker det är alldeles tillräckligt med en.
Hon vädrar bara lite snajsigt sedan drar hon iväg och samlar ihop sin trupp, träter lite på de som inte lyssnar sedan öser hon på och visar dem hur livet leker.



















Nu är frihetens tid inne och valparna och Amy stortrivs, vilket ösa och Amy leker röven av dem.
Det är frisläpp totalt och de är verkligen frimodiga de små krabaterna.
Idag var det solsken en timme och då passade vi på att vara ute.
Nu i skrivandets stund har ett åskväder precis dragit förbi.







Har för mig att jag utlovade bilder på var och en men vädret har varit helt skit så jag har inte haft möjlighet och av dagens bild skörd finns nog inte riktigt alla med så jag får skärpa till mig å det är inte lätt...
Det här är iallafall Amanda som för en gång skull satt lite stilla, liten på jorden men stor i orden.







































Klockan är som vanligt alldeles för mycket så fortsättning följer och därmed goodnight