söndag 14 september 2008

STORA BEN OCH VALPSOPPA

Vilket väder! Det kan inte bli bättre för alla små godingar.
Idag har Alfred och Agnes varit på rymmen fast inte speciellt långt utan de upptäckte helt enkelt att min hundfria zoon inte gällde små skitungar! Så det är bara att ta nya tag ibland stenar och dekorgrus nästa vår också. De fortsatte helt enkel var Kevin, Pheadro och Liv slutade--pust



ARTHUR

ALVA

ANNA PERSSON




MAGNUSLUNDS AUGUST
ARTHUR igen




MAGNUSLUNDS ALFRED


MAGNUSLUNDS AXEL o AGNES



frånvarande denna dag är Agata o Aron och Agnes (som iofs finns med på slappbilden) men det beror endast på att de bilderna på dem blev suddiga så jag får be att återkomma även med fina bilder.
Ja just det Amanda också men hon finns i stora bloggen..
I övrigt mår de som ni säker ser prima och de är så härliga så härliga så jag går omkring sketen, lite trött, ful i håret, kutterspån i skorna och bara ler eller gapskrattar åt deras upptåg och vårdlösa pussar men så lever jag dygnets alla vakna timmar tillsammans med de bästa varelserna på jorden--nämligen VALPAR! och de skiter fullständigt i hur jag ser ut.